Новини

Новини

какво ново при нас

Губите 55,1% от потребителите, ако рекламирате прекалено агресивно

Valival проведе маркетингово проучване между 100 мъже и жени на различна възраст и с различни интереси. Целта на нашето проучване беше да установим как българите реагират на рекламите, които се стартират в средата на видео, което гледат и рекламите във Facebook Messenger. Също така какво е отношението на хората към компаниите, които рекламират по този начин.
Оказа се, че 55,1% от анкетираните изразиха мнение, че с агресивна реклама една компания може да ги загуби като клиенти безвъзвратно, докато 37,76% няма да бъдат отблъснати, стига продукта или услугата, която се предлага да им харесва.
Благодарение на това проучване разбрахме доста по-добре българския потребител и как разсъждава той. Направихме си и много полезни изводи на базата, на които дадохме и ценни съвети за всеки, който рекламира онлайн.
Ние от Valival ще продължаваме да правим такива проучвания, а резултатите от тях ще предоставяме свободно. Искаме да помогнем на всеки, който се занимава с маркетинг и реклама да разбере по-добре българския потребител, да прави по-добри и ефективни кампании и реклами, и най-важното да създава качествено съдържание, което хората да харесват и да “консумират” с удоволствие.
Всички резултати от нашето проучване, изводите и съветите, които произлязоха от него, подготвихме за вас в удобен pdf документ, който можете да разгледате и да си изтеглите напълно безплатно от тук.

> Сподели
^