Новини

Новини

какво ново при нас

Посещение на Valival на семинар „Новите SEO правила“

На 30.10. 2013 година се проведе втория SEO семинар от поредицата „Новите SEO правила“, на който за втора година присъства член от екипа на Valival. Тази година семинара беше под наслов „Новите SEO правила – ъпдейт Колибри“. Лекторите отново бяха утвърдени специалисти в българското SEO като Геннадий Воробьов, Огнян Младенов, Васил Тошков, Димитър Димитров, Калин Василев.
Всеки от тях представи пред жадната за знания аудитория новите промени, настъпили в Google след последния им ъпдейт Колибри.

Семинарът по традиция беше открит от Мартин Попов създателят на Interactive Share и организатор на семинара.
След официалното откриване пръв от лекторите беше Геннадий Воробьов от Optimization.bg, който представи пред аудиторията своята презентация „SEO одит – 100 причини ЗА и 1 причина ПРОТИВ той да се прави“. Правилно направения одит и последвалата му реализация ще доведе до положителна динамика в посещенията, в позициите – от 60% в ТОП 10. След края на презентацията всички в залата бяха напълно съгласни с Геннадий Воробьов, че ползата от направата на SEO одит е повече от важна.
Цялата презентация: http://www.slideshare.net/optimizationbg/seo-audit-27831804

Втори на подиума се качи Огнян Младенов от SEOM.bg и представи презентация си “Алгоритмични и ръчни наказания – кога и защо можете да ги получите и как да се избавите от тях”. Определено можем да кажем, че голяма част от залата с нетърпение очакваха именно тази презентация, тъй като процента на засегнатите сайтове през последната година от алгоритмични и ръчни наказания е доста голям. Господин Младенов сподели някои специфични проблеми и причини, които водят до ръчни наказания от Google и издаде тайната как да се преборим с тях. Освен това той сподели, че линковете все още оказват най-голямо значение, докато не бъдат заместени от социалните сигнали, както и, че е добре да обърнем сериозно внимание на присъствието си в Google+, тъй като се очакват промени в тази насока.
Повече можете да прочетете в самата презентация на:
http://www.slideshare.net/oggin/seo-is20131030v3

Васил Тошков от Cloxy.com ни сподели как да покажем бранда си на търсачките в своята презентация „Покажи бранда си на Google”. В нея Васил Тошков сподели, че най-голямата търсачка Google придава все по-голяма тежест в класирането на брандове, а не просто на сайтове. Днес SEO & Brand вървят ръка за ръка. Подробно беше представено на всички нас как да покажем бранда си на търсачките, за да заслужим тяхното доверие. Васил Тошков подчерта, че дори споменаването на бранда в интернет има същата тежест като линк, за което беше показан и нагледен пример. Всичко за бранда можете да разберете на http://www.slideshare.net/cloxy/brand-google

Димитър Димитров от Inbound.bg ни разясни подробно относно “Еволюцията на локалното търсене”. В своята презентация той ни представи какви промени са настъпили в локалното търсене за 1 една година, като най-положителна промяна можем да сметнем възможността за потвърждение на вашия листинг в Google+ Local чрез телефон. Край на безкрайното чакане на картичките с пин код. Показан бе и нагледен пример за промяната преди и сега в Google Maps, Google+ Local листинги и при таблото за управление на тези локални листинги. За пръв път беше представен и Google Map Maker, който е наличен за България от края на Август. С негова помощ могат да се коригират карти, да се предлагат места по картата, да се чертаят пътища, пътеки и да се редактират обекти. Важно е да се знае, че всички промени преди публикуване преминават през ръчно одобрение.
Пълната информация от презентацията можете да намерите на http://www.slideshare.net/dimitardimitrov4/new-seo-rules-2013-final

Калин Василев от ORM.bg представи последната презентация на тема “Управление на репутация – инструменти, полезни съвети и техники за мониторинг”. В нея той сподели с нас няколко съвета и трикове за изграждането на репутация. Всички знаем колко важна е тя и как трябва да се внимава да не бъде почернена, защото това може да ни изиграе лоша шега. Основните стъпки при изграждането на онлайн репутация са: мониторинг, съдържание, социални мрежи и управление и участие. Освен това Калин Василев сподели, че е важно и полезно да се оптимизират снимки и видеа.
Още интересни неща за управлението на репутацията можете да прочетете в презентацията: http://www.slideshare.net/kalin4y/online-reputation-management-27832979


Олег Саламаха от NetPeak.ua беше специален гост лектор и говори за “Нюансы продвижения под Яндекс”.

Ако сте пропуснали този семинар не пропускайте да се запишете за предстоящата SEO конференция 2014, която ще се проведе на 04.04.2014 година.

 

> Сподели
^